Monday, June 1, 2015

Vino cu Mine

Vino cu Mine, Fată dragă,
Şi vezi cum e fără sfârşit!
Fără de perii albi pe frunte,
Fără cascadele de lacrimi.

Vino cu Mine, Sfânt Copil!
Îţi întind palma Mea cea dreaptă,
În ora nouă-a vieţii noastre.
Vino cu Mine, Sfântă Fată!

Vino cu Mine prin grădini,
Prin munţi şi văi mult prea adânci,
Unde izvoare curg în fluvii
Şi unde Leii se iubesc.

Vino cu Mine în odaie,
Să te ating cum doar Eu ştiu.
Inima Ta să o cuprind,
De-alături Îngeri să Îţi cânte,

Vino cu Mine! Te-mbăiază
În lacul cu fiori de aur,
După pădurea cea de gheaţă,
Lângă cascada de smarald.

Vino! Aşează-Mi-Te-n braţe
Şi povesteşte-mi cum a fost,
Când păsările muncitoare 
Îţi mângâiau paşii spre Mine.

Vino acum să Mă iubeşti,
În dar să-Mi dai un zâmbet foc!
Vino acum să Te iubesc,
Să Te iubesc o viaţă-o-dată...

Vino la pieptul Meu, Copilă,
Şi odihneşte Tu căpşorul,
Şi-n triptiliruri să Te-ncânte
Greierii Mei ce Îţi duc dorul...

No comments:

Post a Comment